niedziela, 23 sierpnia 2009

Dla scraperek i nie tylko, czyli postarzanie zdjęć











Dziś natknęłam się na świetny japoński serwis,gdzie można wykonać błyskawiczną konwersję zdjęć.Wyglądają wtedy na postarzone.




Można zrobić to z miejsca,wstawiając swoje fotki z kompa lub netu.Na próbę wzięłam pierwszą z brzegu fotkę z kompa i zrobiłam konwersję.Z koloru wyszła c-b postarzona fota,a potem jeszcze pobawiłam się krzywymi i narzędziami w Gimpie i wyszło coś zupełnie innego.

Myślę ,że ciekawe,chyba zacznę wszystkie foty obrabiać.I pomyślałam ,że to fajny program dla scraperek,dlatego wklejam linka,może się przyda.

http://labs.wanokoto.jp/olds


Wciąga mnie ,dodaję dopiero co zrobioną fotkę,obrobioną dodatkowo w Corel Photo-Paint

6 komentarzy:

blog niedzielny pisze...

ooooo jakie to fajne zaraz sobie skopiuje tego linka :-) dzieki serdeczne

MariaPar pisze...

Wspaniały efekt.Warto zastosować. Pozdrawiam.

MariaPar pisze...

Dziękuję za linka. Zastosowałam i wyszły fajne fotki familii. Pozdrawiam. Proszę o więcej ciekawostek. pozdrawiam.

gosiulaart pisze...

Cieszę się,że się przydało.Czasem szperam w necie i wynajduję fajne rzeczy,ale czasu brak na wszystko i opisać to.Jak będę miała cos na szybko to pokażę,bo sama potem chętnie skorzystam.

violcio11 pisze...

Przydatny link. Pozdrawiam

peggykombinera pisze...

świetny link :-)
bardzo użyteczny.

ściskam Cię ze wszystkich sił. Na dniach odpiszę na @. Wybacz poślizg. Siła wyższa.