poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Maki i małe wyzwanie































Akwarelka z makami na drewnie.Myślałam jeszcze o doczepieniu jakiejś tasiemki do przywieszenia.


Ostatnio trochę makowo u mnie,parę decoupagu też zrobiłam ale później pokażę,bo jeszcze fotek nie mam.

A na dzień dzisiejszy czeka mnie małe wyzwanie w gminnym przedszkolu.Mam do zagospodarowania paskudny kawałek ściany z rurami i metalowmi drzwiczkami.Wąski pasek,którego nawet w aparacie całego nie mogłam objąć.Sama jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie.

9 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Maki piękne!!!!

Titania yng Nghymru pisze...

Cudne ta maki! podziwiam Twoj talent to akwareli bo sama własnie uczę sie nimi malować :)

Anonimowy pisze...

napewno cos ladnego wymyslisz :-)

Elle pisze...

Śliczne maki! Myślę, że taka tabliczka będzie ładnie wyglądała zawieszona na tasiemce (lub prostym sznurku) ;)
Pochwal się, co zdziałasz w przedszkolu :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Antosia i spółka pisze...

Maki co raz częsciej goszczą u dziewczyn od decu. Teraz u Ciebie ta piękna akwarelka. Chyba polubię maki. Masz przed sobą super wyzwanie, będę z niecierpliwością czekać na efekty.
A znaczka Warto mieć oko na tego bloga nadal nie widzę u Ciebie :)Wystarczy go skopiować i wkleić w zakładkę gadżet.

Renata pisze...

Maki uwielbiam, też często wykorzystuję ten motyw na moich kubeczkach.
W ogóle przymierzam się do akwareli, ale ciągle zajmuje mnie coś innego.
Za to Twoje mogę podziwiać. Są śliczne.
Też czekam na efekty Twoich pomysłów na ścianę :-)
Pozdrawiam serdecznie

Jolinka pisze...

Przepięknie malujesz ... maki to wraz ze słonecznikami moje ulubione motywy. W Twoim wykonaniu wszystkie roślinki bardzo mi się podobają...oj jak chciałbym umieć tak malować :) Z całego serca życzę Ci tez,żeby Twoje problemy jak najszybciej się rozwiązały i żebyś tworzyła dla przyjemności a nie dla zapomnienia o nich:)

Boża Siłaczka pisze...

Dziewczyny,dzięki,dzięki,wielkie dzięki!!Za dobre słowa,życzenia i czas który poświęcacie na wpisy.
Witam serdecznie nowych gości,jest mi strasznie miło i cieszę się że zaglądacie.
Atelier Konstancja:wkleję ,wkleję już niebawem:)

wdomuujagi pisze...

Piękne lekkie malarstwo, a ze ściana ,poradzisz sobie, choć wyzwanie jest trudne