sobota, 31 sierpnia 2013

Zatęskniłam .

Witajcie ,chyba zatęskniło mi się za blogiem ;) 
Jeszcze nic nie obiecuję bo ja to zmienna jestem jak chorągiewka na wietrze,ale może powrócę tu od czasu do czasu. Spełniło się moje małe marzenie i jestem w trakcie dobudowywania pokoju dla dzieci,tym samym obmyślam już jak tu chłopakom go urządzić .Motyw już mam ,syn lubi las i ma fioła na punkcie ptaków ,a drugi na punkcie niedźwiedzi .Więc nie będą się gryzły ich upodobania razem .


Jeśli macie jakieś fajne strony,pomysły na dodatki to podeślijcie .Wszystko co może się wiązać z naturą ,lasem ,zwierzętami i ptakami ;) W swoim czasie poszperam u was złotych rączek i być może coś zamówię .

Tymczasem pozdrawiam ciepło tych wszystkich co jeszcze mnie pamiętają choć trochę i wszysktie nowe osoby które trafiły tu w trakcie mojej nieobecności .Zastanawiałam się czy hasło jeszcze pamiętam ;) he,he,ale udało się .




4 komentarze:

bestyjeczka pisze...

Dobrze Małgosiu, że zmiany i to na lepsze. Wróć na dłużej! Ja też dopiero się rozkręcam po długiej nieobecności. Pozdrawiam serdecznie!

Penelopa pisze...

Pamiętają, pamiętają...
to będzie z nas już tercet ;) jeśli uda nam się po dłuższej przerwie wrócić na tory w miarę systematycznego blogowania.
To co dziewczyny??? Damy radę??? ;)
Trzymam kciuki za realizację planów.
Pozdrawiam serdecznie!

Gosiula pisze...

Dzięki kochane ,o to mi raźniej że nie ja sama się opuściłam i mam chęć powrotu :) Penelopa mam nadzieję ,że damy radę to się okaże .Bestyja ,no ja czekam na realizacje twoich pomysłów w domu !

Ludkasz pisze...

Bardzo się cieszę Małgosiu,że jesteś tu znów:)Pozdrawiam serdecznie:)