piątek, 18 lutego 2011

Candy z królikiem.

Witam Was serdecznie!


Ostatnio tyle dobrego mnie spotkało ze strony obcych mi ludzi,znanych mi tylko przez prowadzenie bloga,że pomyślałam sobie ...czas dać też coś od siebie.


Oczywiście odwdzięczę się wszystkim dobrym duszyczkom osobistymi prezentami,ale chciałam tą dobrą falę puścić wśród wszystkich zaglądających na mój blog z taką myślą , że wspaniale jest otrzymywać prezenty ale jeszcze przyjemniej je dawać i cieszyć się radością obdarowanego.



I jeszcze jedno,umiejmy podziękować za dobro ,które otrzymujemy ,bo dla osoby która przygotowuje niespodziankę to ważne ,by czuć że miało to sens i utwierdzić się w tym ,że są dobrzy ludzie na tym świecie.



Przygotowałam więc specjalnie na candy : mojego królika ,który może pełnić nie tylko funkcję dekoracyjną ale również rolę wieszaczka na klucze,tagi ,zawieszki co tylko chcemy:) Wykorzystałam do niego tkaninki ofiarowane przez Peninię,idealnie spasowały mi kolorystycznie.Mała zawieszka -tag i serduszko w komplecie.



Zasady takie jak zawsze.
- candy organizowane jest dla każdego
- proszę umieścić podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu na pasku bocznym.
- losowanie odbędzie się 15 marca,a więc do 14 marca do północy można się zgłaszać:)



Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

49 komentarzy:

Dziabka pisze...

Śliczny! Staję w kolejce :) A nóż... widelec... ;)

A co do prezentów, to się zgadzam, miło wiedzieć, że coś co komuś podarowaliśmy, naprawdę sprawia radość :)

Kaprys pisze...

Królik wspaniały !!!
Szybciutko się zapisuję choć mam świadomość, że za chwilę ustawi się długaśna kolejka chętnych ;-)
Pozdrawiam
Aga

angel pisze...

Piękna zawieszka, chciałabym ją mieć:)

I zapraszam na moje Candy:)

bestyjeczka pisze...

O ludzie trzymajcie mnie - nie wiem jak postąpić, bo łakomstwo na Twoje prace mam ogromne... a z drugiej strony trzeba by innym dać szansę i nie zabierać miejsca w kolejce. Hmmmm po krótkim namyśle - wygrało łakomstwo, będę się rozpychać łokciami ;-) Uściski Małgoś. Pan Królik nieziemski!

Violetka pisze...

To byłby wielki zaszczyt mieć coś w domku co zostało wykonane przez Twoje zdolne rączki!!! Ustawiam się w kolejce mając ogromną nadzieję, że mi się uda wygrac hihi :) Pozdrawiam!

Agnieszka Arnold pisze...

Ale Królisko:) ja tam szczęścia w grach losowych nie mam:( więc ustąpię miejsca innym dobrym...

Florentyna pisze...

Piękny!
I ja się w kolejce co prędzej ustawiam.
Pozdrowienia ślę.

Nadiart pisze...

Zgłaszam się jak najbardziej - bo ten zajączek dawno mi się spodobał, a może będzie mój... :))

Decorka pisze...

zapisuje sie obowiazkowo :*
oj napewno beeedzie dluuuga koleja po te cuda :*

Sunsette pisze...

No ja wiem, że już mam śliczną rycinkę od Ciebie... Ale taki królik???? Miałabym sobie odpuścić? Takiego królika??? Ja twoje króliki uwielbiam, od kiedy tylko trafiłam na ten blog! Są niesamowite, te w ramkach podobały mi się ogromnie, podobnie jak ten najnowszy... Staję wiec w kolejce, trudno, niech los zadecyduje:)))

MAMURDA pisze...

To i ja stanę do kolejki po króliczka. Tym bardziej że właśnie 15. marca mam urodziny, być może mi się poszczęści:)) pozdrawiam serdecznie.

Javorkowo Aga Jaw pisze...

z przyjemnościa się zapisuje
królik rewelacyjny .

Peninia / Gosia pisze...

Gosiu uwielbiam Twoje prace...ach a tu takie cudowne Candy.Oczywiści zapisuję się...może los się uśmiechnie:))Cieplutko pozdrawiam!!

Brydzia pisze...

Piękny!!! Niedługo wprowadzam się do mojego domku i już oczyma wyobraźni widzę jak pięknie Królik będzie wyglądał na mojej ścianie :)) Pozdrawiam serdecznie! Brydzia

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Ja również z przyjemnością ustawię się w kolejce do tak fantastycznego króliczora ;)

Pozdrawiam, Jagodzianka.

agamama pisze...

Bardzo fajny króliczek- chętnie go przygarnę, info już na blogu :)

eda pisze...

najpiekniejszy królik na świcie szybko sie zapisuje i czekam na wyniki zapraszam tez na candy do mnie

aulik pisze...

piękne prace!
królik, zawieszka, serduszko...same słodkości :)))

tusiemaluje pisze...

Z radością weźmiemy udział w losowaniu takich cudności :) Zapraszamy też na nasze pierwsze Candy:
http://tusiemaluje.blogspot.com/

gopsta pisze...

Ustawiam się w kolejce.Uwielbiam Twoje prace.Z zahwytem podziwiam każdą rycinę:)

Edzia pisze...

ale super - zgłaszam się ochoczo:) i pozdrawiam z edzia-goodies :)

AP pisze...

Dzień Dobry

Chętnie się wpisuje i na losowanie oczekuje.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

pracownia-filcer pisze...

Takie unikaty! Jak mogłabym nie ulec pokusie? Ulegam!... :)

Neilii pisze...

O matusiu jaka kolejka :)
Nie zrażam się bo królik cudo, więc warto. Pozdrawiam. Kasia

Marfefka pisze...

Ustawiam się z radością po tego Królika:)

Anonimowy pisze...

Choć tylko anonimowa, do przygarnięcia gotowa,
tego oto króliczka,
co przyjemny ma wyraz pyszczka:)
aluzjailuzja@wp.pl

Tulka pisze...

Artystyczny królik, piękny! Oczywiście jestem chętna :))
Ściskam :)

Tulka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Chętnie przygarnę Pana Królika wielofunkcyjnego;-) Jest ŚWIETNY!
Pozdrawiam wiosennie
Lusi

Darsi pisze...

Przecudowne CANDY!!! Byłabym przeszczęśliwa mogąc gościć króliczka u siebie :) Pozdrawiam cieoło :*

inga pisze...

I really like. ♥♥♥

Manualnie.pl pisze...

Jakie piękne! Gosiu oniemiałam:D Staję w ogonku póki czas;) Pozdrowionka:)
Kacha

ewkiki pisze...

Wpisuję się i ja, śliczne słodkości, choć nie mam do tej pory szczęścia. Ale może tym razem :). Pozdrawiam

Ata pisze...

Zapisuję się i ja :-)

raeszka pisze...

Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopiszę szczęście w losowaniu :).

A ostatnio właśnie zastanawiałam się nad czymś do wieszania kluczy :).

Orsynia pisze...

Cudny jest:) Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam tez do mnie na candy:)
http://orsynia.blogspot.com

jerzy_nka pisze...

Ja o takim króliku marzę odkąd poznałam Pana Rabitta.

Damantris pisze...

Strasznie bym sobie pluła w brodę, jakbym zrezygnowała z udziału w tym candy - jest o co zawalczyć!

kamarek pisze...

Uwielbiam takie oryginalne przedmioty. Zapisuje sie.

Anonimowy pisze...

Piękny króliczek;może mnie się uda:)
doplos2@op.pl

oura512 pisze...

Ale cudo! Zgłaszam się i ja! Info zamieszczę w poście, gdyż nie umiem w bocznej szpalcie :P

Unknown pisze...

I ja szybciutko sie zapisuje!! :)
Pozdrawiam goraco i zapraszam do siebie na Candy :)
http://robutkowadolina.blogspot.com/

justysias7000 pisze...

śliczny króliczek, masz talent!!!
Też stanę w kolejce:)

zainspirowana pisze...

oh! jak się cieszę, że tutaj trafiłam! boski prezent! ustawię się w kolejce grzecznie i będę czekała na cuuud!

fiore123 pisze...

Po takie cudo tez ustawiam sie w kolejce.Moze tym razem szczescie mi dopisze.Pozdrawiam goraco Edyta

Olu pisze...

Zupełnie wyjątkowy Cudak =) Zgłaszam się, zgłaszam :)
Pozdrawiam,
Ola.

Olu pisze...

Zupełnie wyjątkowy Cudak =) Zgłaszam się, zgłaszam :)
Pozdrawiam,
Ola.

chantel pisze...

i ja się zapisuję

wdomuujagi pisze...

Ale cudowny ten Pan Królik
Bardzo chciałabym aby mi tym razem szczęście dopisało