piątek, 11 lutego 2011

Zawieszki

Przedstawiam kolejne zawieszki.Jedna ze słonecznikami,z piękną serwetką od Ewy:)

A druga z kogutkiem do kuchni.
Obiecałam pokazać dziś zawartość paczek,ale lało paskudnie i zdjęcia nie dało się zrobić,a takie prezenty jakie dostałam zasługują na dobre fotki.Mam nadzieję ,że jutro zaświeci trochę słonka i będę mogła je pokazać.






Zawieszki będą dostępne od jutro na sklepiku. W cenie:35zł.

Pozdrawiam i dziękuję wam wszystkim za pozostawiane u mnie komentarze:)

13 komentarzy:

Tulka pisze...

Super wyszły Ci Gosieńko te zawieszki! A czy w starych deskach korniki są gratis? :))))
ściskam :)

Boża Siłaczka pisze...

He,he:))) Te oblukałam dokładnie,zero kołatków i innych robali.Były szlifowane przed malowaniem,więc byłoby widać dziurki,ale tu nic nie było:)

Javorkowo Aga Jaw pisze...

sliczne !
ale miałaś pokazać paczki które dostałas

Agnieszka Arnold pisze...

Gosieńko, czekam na więcej Twoich prac w tym stylu. Zawieszki wyszły rewelacyjnie, słoneczniki chwytają za serce:)))

Anonimowy pisze...

ciekawie wykonane tabliczki, chociaz lubie sloneczniki to chyba w tym jednak przypadku bym je nie wykorzystala, sama je malowalas czy to decupage ?

bestyjeczka pisze...

Właśnie miałam napisać, że do kurek z poprzedniego posta fajnie by wyglądał napis "kuchnia" - i proszę jest. Zawieszki jak znalazł do rustykalnej kuchni - bardzo klimatyczne.

Boża Siłaczka pisze...

Agatka-tak miałam pokazać paczki ale jak pisałam lało u mnie jak z cebra i nie mogłam zrobić dobrych fotek,może jutro się uda:)
Agnieszka-wciągnęlam się w to postarzanie,teraz siedzę nad kurami,więc będzie więcej:)
Blog niedzielny-słoneczniki to decu od Ewy:)
Bestyjeczka-ja bardzo lubię styl rustykalny i te klimaty.

Magiczna prezystań... pisze...

Piękne Gosiu te zawieszki i motyw taki wiosenny:)Super!
ps dziekuje za komentarz pocieszajacy ,bardzo mi pomogłas pozdrawiam i ściskam MONIA

Madziorkowe pomysły pisze...

Uwielbiam słoneczniki!
Powiedz proszę czy napisu robisz sama czy z szablonu?

Peninia / Gosia pisze...

Zawieszki śliczne Małgosiu:)Cieplutko Cię pozdrawiam:))Buziaczek!

Boża Siłaczka pisze...

Magiczna przystań-nie ma sprawy:)
Madziorkowe pomysły-napis maluję sama ,wcześniej odbijając przez zwykłą kalkę.
Peninia-dziękuję ślicznie i rwnież cieplutko pozdrawiam:)

pracownia-filcer pisze...

Oryginalne i klimatyczne te zawieszki.Każda z nich.czekam na następne prace. Pozdrawiam!

Zielicha pisze...

Zawieszki są prześliczne i klimatyczne :)Lubię ten styl
Pozdrawiam