czwartek, 14 kwietnia 2011

Niespodzianki ,kto ich nie lubi?

W poniedziałek listonosz zawitał do mnie z taką oto niespodzianką od niezwykłej osóbki.
Koty wręcz przeurocze zostały wykonane łapkami zdolnej Penini,którą już chyba wszyscy znają.

Jakiś czas temu zamówiłam od Penini kotka w krateczkę,ale jak napisała trochę jej nie wyszedł i materiałku zbrakło,więc w zamian zrobiła mi dwa kocurki innej maści.

I jak tylko je ujrzałam już nie chciałam żadnego innego kota,bo te przebiły wszystko,takie w moim prymitywnym klimacie,cudne!
Od razu zapozowały mi w ramce ze starych drzwi.Wpasowały się idealnie i zainspirowały mnie do stworzenia fajnych przestrzennych obrazków.Tylko kasy brak na materiały i kolejne inwestycje,ech życie.

A ja uszyłam dla Penini prymitywnego króliczka i przesłałam parę przydasi.I nie uwierzycie ściągnęłyśmy się chyba myślami,bo nie uprzedzając i nie informując siebie wzajemnie,wysłałyśmy paczuszki obie w tym samym czasie.
Czy to nie telepatia?

Mój królik:)
Pozdrawiam was ciepło.U nas fatalna pogoda,co wcale mi nie przyspiesza pracy nad grobem Jezusa:(

18 komentarzy:

Javorkowo Aga Jaw pisze...

fajny prezent dostałaś
a królik rewelacyjny
z jakiego szablonu korzystałaś?

Boża Siłaczka pisze...

Dzięki Agata.Szablon mój własny:)

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Nie dziwię się, że zakochałaś się w tych kocurach. Sa boskie!

A twój królik jest taki Twój! Od razu widać...

pozdrawiam, Jagodzianka.

Tulka pisze...

Urocze kociaki i zabójczo przystojny króliczek! Radość życia taka telepatia..:)
Ściskam !

Decorka pisze...

oh cudna wymianka dwoch zdolnych kobitek ;)

Peninia / Gosia pisze...

Małgosiu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wszystko:))
Kotki w rameczce fanie wyszły:)Buziaki:))

ewkiki pisze...

Kotki są prześliczne:) i pasują do ramki idealnie.
A króliczek zadumany..........

Rose pisze...

Jak to się stało Małgosiu, że ja Cię jeszcze nie poznałam ?:) A widzę, że zaglądasz do mojego Albumu więc Ty już chyba troszkę mnie znasz...Nic to dzięki Peninie i Waszej wymiance mogę do Twojego świata zaglądać bo już wiem o Twoim istnieniu. Królika już u Małgosi podziwiałam ale teraz muszę Tobie napisać, że jest rewelacyjny! Po prostu cudny! ;)
Pozdrowienia od różanego...

Boei pisze...

Cudny ten królik, ma niesamowicie piękne oczy;)
Kotki też urocze, mają słodkie pyszczki i mogą z pewnością być inspiracją:)
Pozdrawiam!

Agawe pisze...

Królik jest fantastyczny!

Robi ogromne wrażenie.

Udanej i słonecznej niedzieli życzę! ;)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Witaj :) Pięknego króliczka uszyłaś i świetną zrobiłyście sobie z Paninią wymianka.

Anonimowy pisze...

piekne krolice ale kotki tez niezle fajna wymianka :)

pracownia-filcer pisze...

Wszystkie zwierzaki prześliczne. Ale jakże mogłoby być inaczej. Dwie mega zdolne dziewczyny i stąd piękne efekty. Pozdrawiam:)

Boża Siłaczka pisze...

Dziewczyny,dziękuję,dziękuję ,dziękuję:))
Witam wszystkie nowe twarze,miło mi że wpadacie i zostawiacie słówko.

Boża Siłaczka pisze...

Net mi wolno chodzi i nie zawsze mogę zostawić komentarz,napiszę się ,napiszę i potem lipa.

Jowi pisze...

Przepiękny ten królik

Nadiart pisze...

przepiękny ten królik!! Bardzo mi się podoba jakie mordki swoim stworom malujesz,!! No te koty!... Fajna wymiana! Wesołych Świąt!

Manualnie.pl pisze...

Małgoś wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt:) Zdrowia, radości i chwili oddechu:) Uściski,
Katarzyna
P.S. W sprawie wiadomej odezwę się po świętach... Przepraszam, że tak wyszło:( Nie gniewaj się:*