piątek, 7 stycznia 2011

Głowa konia..dodałam nowe fotki



Tak mnie jakos naszło.Płótno zalegało kilka lat i było przenoszone z miejsca na miejsce.Wreszcie się doczekało.Miałam od dawna ochotę na szkic jakiegoś konia.Może to nietypowe rysować na płótnie ,ale mnie się spodobało i stwierdziłam dlaczego nie.

A więc trochę lawowania akrylem i ołówek.
Wymiary: 60x60cm.


Zastanawiam się tylko jaka rama byłaby tu odpowiednia,podpowiecie coś?



Koń jest na sprzedaż,wkrótce go gdzieś wystawię.Ale jeśli ktos jest zainteresowany to proszę o informację na maila.
Zdjęcie robione wieczorkiem,więc przepraszam za jakość.
Pozdrawiam Was!




Dopisane dzień później:
Dodałam nowe lepsze fotki,udało mi się wyjść na zewnątrz:)
Nie umiem obrabiać fotek na laptopie,zależnie od tego jak przechylę ekran obraz jest inny.Dziś udało mi się obrobić na stacjonarnym kompie.

11 komentarzy:

angel pisze...

Piękny obraz wyszedł:)
Ja bym go oprawiła w ramę z surowych desek, jak z ogrodzenia pastwiska dla koni właśnie:)

Peninia / Gosia pisze...

Och jaki piękny!Wspaniale rysujesz...ach podziwiam Twój talent!
Ciepło Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedznki na blogu:)
Uściski posyłam:)

lejdik pisze...

Ja bym zostawiła bez ramy;)) A konik cudny, jak wszystkie twoje prace więc na pewno szybko znajdzie nabywcę!:))

Klaus pisze...

lubię Twoją kreskę...ja ramę dałabym drewnianą cieniutką, delikatną jak rysunek by go nie przytłoczyć

pinki_ak pisze...

świetna praca!!!

Javorkowo Aga Jaw pisze...

tak ! cudny koń ! sama bym go kupiła
gdyby nie dziura budrzetowa

Yadis pisze...

Ja bym dala prostą, surową nawet ramę z drewna naturalnego lub bejcowanego lekko na ciemny kolor, żeby podkreślić delikatność szkicu.

PS. też lubię rysować na płótnie, ale muszę mieć do tego dobre kredki - lekko tłuste, o intensywnej barwie

Magiczna prezystań... pisze...

PIEKNY KON TEZ JE LUBIE RYSOWAC :]CUDNY SZKIC POZDAWIAM:]..GOSIA

Nadiart pisze...

Piękny ten koń - ja za ta półprzezroczystą rama jestem - najbardziej pasuje do tego lekkiego obrazu i bardzo fajny pomysł - ołówek na płótnie. Na zdjęciu tego nie widać ale na pewno super faktura wyszła!!

bestyjeczka pisze...

Ale cudeńko! Małgosiu jestem pełna podziwu! co do ramy - dała bym jakąś cienką z drewna. Ech napatrzeć się nie mogę.

Ewa pisze...

Jeśli można się przyłączyć do propozycji ram, to popieram poprzedniczki: rama z surowego drewna. Ja bym jeszcze zrobiła białą lub jasnoszarą przecierkę.
Piękny rysunek konia. Pozdrawiam...