czwartek, 4 marca 2010

Witam wiosnę pisankami,szarością i bielą

Popełniłam całe trzy pisanki! Jeśli można je pisankami nazwać...Szarość i biel,nic nowego ale jak pięknie się aranżują.Dodałam moje stare akwarelowe jaja z portretami i zaczęłam szaleć ze zdjęciami.Będzie ich wiele bo zatęskniłam za martwą naturą w malarstwie.



Stary koszyczek przemalowany na szaro.


Rzeźba tkwi u mnie od liceum,kiedy to własnoręcznie ją odlałam.Była wcześniej pomalowana brązowymi przecierkami,została przemalowana na biało.Do tego trochę szarości,bejca perłowa i postarzenia papierem.(taki eksperyment)




Gałązki zerwane dziś na spacerku.Miłośniczki ogrodów poznają z jakiego krzaczka.






Kolor lawendy pięknie komponuje się z szarością.







Moje ptaszkowe rysunki,ołówek trochę akwareli i akryl.




Miłego wieczoru!

14 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Piękne aranżacje:)Wszystko takie stonowane, tak cudownie, z klimatem potrafiłaś pokazać swoje świąteczne jaja:)

Boża Siłaczka pisze...

Ludka ty już u mnie?! Jak zawsze pierwsza,dziękuję:)

Jolinka pisze...

Ludkasz użyła dokładnie tych samych słów, które chciałam napisać...;)))
Twoje portretowe pisanki już gdzieś widziałam, urzekły mnie do tego stopnia, że głęboko utkwiły w pamięci do dziś:)

Aga robie-bo-lubie pisze...

wow! to nie są jakieś zwykłe pisanki. to jajka z klimatem! fajne rzeczy wyczarowałaś.

Lovely Home pisze...

Bardzo pięknie to wszystko wyszło,natężenie barw,ustawienie całości...
Pozdrawiam(:

bestyjeczka pisze...

Niesamowite prace, już sama nie wiem która przypadła mi do gustu najbardziej. Podziwiam rysunki, piękna broszkę, jajo z madonną i rzeźbę...to się nazywa mieć talent!

Kinga pisze...

Bardzo eleganckie i stylowe pisanki, rzekłabym nawet, że w swej prostocie luksusowe! :-)

Anonimowy pisze...

takich jajek to szkoda potem stluc :) :)

Kinga pisze...

Już się pozachwycałam, a teraz zapraszam po wyróżnienie :-)

Peninia / Gosia pisze...

Fantastczne są pisaneczki :))Pięknie wykonane fotografie:)

Jolinka pisze...

To jeszcze raz ja, tym razem zapraszam po parę wyróżnień:))

violcio11 pisze...

Zachwycilam sie ptaszkowymi rysunkami. Pisanki sa bardzo klimatyczne

bestyjeczka pisze...

Zapraszam po worek wyróżnień do odebrania u mnie ;-)

Iva pisze...

MOC KRÁSNÁ VAJÍČKA, NEJSPÍŠ JSOU ZE DŘEVA, PĚKNÁ DEKORACE. IVA