czwartek, 17 czerwca 2010

Proszę o chwilę cierpliwości:)


Ostatnio malutko bywam i prawie wcale się nie udzielam w blogerskim światku.Śpieszę jednak donieść,że pamiętam o wszystkich,szczególnie o osobach,które czekają na upominki w związku z zabawą blogową i o kończącym się prawie candy.Wszystkie wymianki na jakie się zgodziłam też będą realizowane lub są w trakcie.Niebawem nadrobię zaległości i pochwalę się jakie to rzeczy dostałam od niektórych z was:)

Czasu mam chwilowo jak na lekarstwo,do tego moim małym człowieczkom też się nie spieszy z pójściem spać(poprzestawiało im się cosik) i mamę usypiają razem ze sobą.Ledwo ponownie się ocknęłam z wyrzutami sumienia i stwierdziłam że w końcu muszę coś napisać.Na wszystkie maile też wkrótce odpowiem.Wybaczcie!

Przypominam o candy,jest jeszcze chwilkę czasu by się zapisać na moje rycinki.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!

8 komentarzy:

cyrylla pisze...

Wiem o czym piszesz... na brak czasu permanentny ja cierpię :-)
Czekam cierpliwie tym bardziej że sama nie wysłałam jeszcze swoich drobiazgów.
Aha mam Ci do pokazania dwa oblicza PJ-może któreś Ci się spodoba :-)
Ściskam

Kinga pisze...

Jeśli wróbelek tak cierpliwie czeka to my też możemy :-)

bestyjeczka pisze...

Nieważne ile, warto czekać ;-) Pozdrawiam!!!

Javorkowo Aga Jaw pisze...

spokojnie ,się wyrobisz

Javorkowo Aga Jaw pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MariaPar pisze...

Cierpliwie czekamy ! Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

net ma to do siebie ze jest cierpliwy :) :)

Boża Siłaczka pisze...

Dziękuję kochane za tyle wyrozumiałości:)Postaram się nie zawieść.