niedziela, 26 lutego 2012

Harmonogram Akademii Rękodzieła 21-22 kwiecień Warszawa

Pierwsza  edycja Akademii Rękodzieła w Warszawie zorganizowana w ścisłej współpracy z firmą Bocian Stamperia, otwiera zapisy na warsztaty Decoupage i Filcowania !!
Liczba miejsc na warsztatach jest ograniczona, więc kto pierwszy ten lepszy :)
Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.agnieszkaarnold.blogspot.com/2012/02/harmonogram-akademii-rekodziea-21-22.html










Kochani zapraszam w imieniu Agnieszki ,ja już dla siebie wypatrzyłam kursik :)

2 komentarze:

Javorkowo Aga Jaw pisze...

a już myślałam że to twoje :)

Kachna pisze...

Hej Gosiu, mam ogromne zaległości w czytaniu wpisów na blogach..ale bardzo się cieszę, że przejawiasz aktywność, ja w Ciebie bardzo wierzę i dlatego proszę,nie oglądaj się na nikogo, nawet najbliższych, rozwijaj swoje talenty nawet kosztem zaniedbanych spraw domowych bo w tym jest sens istnienia, nie rezygnuj! to tylko kwestia czasu jak Twoje lalki i Ty będziecie sławne:)!Ściskam