sobota, 4 lipca 2009

Serca z masy solnej























Poczyniłam je kilka dni temu.Były upominkiem na koniec roku, dla pań z przedszkola mojego synka.Nie wiedziałam co tu na szybko zrobić bez kasy w porfelu.Więc przypomniałam sobie o masie solnej i decoupagu.Nigdy nie próbowałam decu na masie,więc to był mój pierwszy raz.Tylko takie kwiatki mi zostały w większej ilości,strasznie kolorowo i trudno mi było to wycieniować.Dodatki też z resztek moich śmieciowych szuflad,może nie pasują idealnie ale tak już musi zostać.

Acha,panie były zachwycone mimo to, bo takich rzeczy w zwykłym sklepie nie ma.

Mnie dodatkowo zadziwiał fakt,że przedszkolanki nie wiedzą nic na temat masy solnej....a szkoda bo to przecież rewelacyjny materiał do pracy z dziećmi.Może dzięki takim upominkom zaczną same próbować i dzieciaczki będą mieć trochę frajdy.

14 komentarzy:

Ewa pisze...

Serca mnie zachwyciły, ale to nic dziwnego bo to w Twoim wykonaniu.
Wszystko co z masy solnej podoba mi się szczególnie.
Niestety po przejściu wielkiej fali wilgoci, musiałam przerzucić się na masę własnej receptury.
Anioły solne , które wisiały 4 lata przy oknie tak po prostu sobie spadły , a kiedy je podnosiłam były wiotkie, na szczęście podsuszyłam je w piekarniku i jakoś je uratowałam.
Zawsze lakieruję je 3 krotnie ale to i tak nie pomogło.Wszystkich swoich znajomych uprzedzałam, żeby na czas długich deszczów chowali je w worki foliowe.
Pozdrawiam i czekam na więcej takich prac.

gosiulaart pisze...

Dziękuję Ewo bardzo.Wiesz ja z nimi miałam podobnie.Wydawało się że są już wysuszone,pomalowałam obkleiłam a na drugi dzień patrzę a one takie miękkie i wiotkie.Nie wiem czemu,suszyłam pomalowane drugi raz i przez to są takie lekko wypukłe.Lubię tą masę,ale rzeczywiście denerwujący jest fakt,że jest mało trwała.Czasem szkoda całej tej roboty,jak znajdę inny materiał do lepienia to będę szczęśliwa.Tylko mąka i sól jest zawsze pod ręką,trudno to zastąpić.

Joasia pisze...

Piękne serduszka. Bardzo mi się podobają. Są takie "romantyczne". Nie dziwię się, że panie w przedszkolu były zachwycone.
Fajny blog - na pewno będę zaglądać. Ja też lubię się uczyć, poznawać nowe techniki. Również szukałam tej jedynej. Lepiłam z masy solnej, było wyplatanie wikliny papierowej. Teraz jest papier mache. I chyba już pozostanie. Pozdrawiam.

gosiulaart pisze...

Dziękuję ci Joasiu i witam u siebie na blogu!:)

Anonimowy pisze...

Нарыл сайт в интеренете. Сразу потом регистрации дают [b]халявные 100$[/b].
Я уже получил. Спешите и Вы http://www.bidbroker.org

Anonimowy pisze...

3D эротика и конкурсы на сайте http://www.eromania3d.ru

Anonimowy pisze...

Октябрь Reliant Scimitar Sabre 71200 2008 Maserati 4300 GT Coupe 4.6л., 2005 Daimler V8 $80400 2001 Сентябрь13 Golf Hotel Carbodies Taxi 3.6л., $85700, 2004 Chrysler Saratoga, 1992 г.в. Dadi Shuttle, 1990 Krakus Shveitcarsky Dvur Adrar Minelli TF 1800, 2007 Radisson SAS Resort Sharjah Ferrari 612 Scaglietti, $31600, 1997 Gloria Verde Resort SPA Garni Palin Geely Beauty Leopard 2.8л., $95200, 2008 г.в. Planatus 2* Century Park 3* Berkeley 2* Chrysler Vision 3.5л, $93700, 1999 monako-resort.info Honda Insight 3.8л., $60900, 2006 г.в. название

Anonimowy pisze...

Наши сайты:
Villa Araliya Hotel Schwarzer Adler CASA DE CAMPO выфвфыв Lohifushi Resort Odisej Secrets Capri Riviera Cancun Grand Millennium Towers Hotel Dubai Август22 Mega Club 1.2 74700 2009 Июль09 Geo Asia Rocsta 1999 onlineavto-town.info SAAB 95 13600 1995 Chery Fora 3.4 89800 2004 Marcos TS 250 7.2 89000 2006 Subaru Pleo 4 59700 1994 Mercury Monterey 4 2006 Residence Aspen Club Hotel Mermaid Occidental Rivera Июль29 Wartburg 353 $10700 1993 Saturn SL 6л 2002

Anonimowy pisze...

Вот свежие фильмы что я нашла в интернете из рабочих

Anonimowy pisze...

Николай Басков нашел себе новую возлюбленную?! Подробности только у нас http://dailycomp.ru/page/14/

Anonimowy pisze...

[url=http://god-n-devil-inc.livejournal.com/13959.html]Дизайн внутренних состояний[/url]

Marzena L. pisze...

Serduszka są przepiękne, nie dziwię się przedszkolankom :). Ja uczę w kilku przedszkolach już drugi rok. Na moich zajęciach nie ma szans na masę solną, ale zrobiłam dla dzieci malutkie aniołki w domu i rozdałam przed świętami.Efekt jest taki, że dziś w jednym "swoim" przedszkolu przeprowadziłam warsztaty dla nauczycielek. Na nich pokazałam jak można zrobić wspaniałe i tanie upominki z okazji dnia babci i dziadka :). Tworzą teraz cudeńka wraz z dziećmi :). Pozrawiam Cię serdecznie i gratuluję talentu :).

Decokuferek pisze...

Piękne te serduszka, wspaniale je ozdobiłaś, kwitki wyglądają jak trójwymiarowe :) Pozdrawiam serdecznie!!

Anonimowy pisze...

http://nemoroomar.tk/comments/anketa/89006 Отзывы о девушке Татьяна, Нижний Новгород, (960)1648142
http://congbachessne.tk/ind/anketa77676.htm Проститутки M. Московская - Индивидуалка Алина, Район Московский, +7 (960) 255-58-50
http://flicwindecos.tk/ind/anketa79706.htm Проститутки M. Варшавская - Индивидуалка Sharon, +7 (964) 521-28-52
http://condgaratfi1981.tk/ind/anketa59587.htm Проститутки Индивидуалка РИТА(ФОТО МОИ!.. НЕ САЛОН), +7 (920) 057-62-88
http://www.rewtggs.tk/comments/anketa/22096 Отзывы о девушке ПОЛИНА, Санкт-Петербург, (950)0186946